Welkom

5 januari 2019 - Diemen, Nederland

Welkom op mijn blog!

Op 20 januari 2019 is dan zover, dan zal ik voor drie maanden met de VSO vertrekken naar Tanzania. Ik krijg deze kans vanwege het partnership van Randstad met de VSO (https://www.vsointernational.org/). Ik zal als communicatiespecialist gaan werken voor een project gericht op arbeidsparticipatie van jongeren in Mwanza. Ik heb er heel veel zin in, maar zit eerst nog midden in de voorbereidingen (blog aanmaken was er een van). Ik zal hier mijn verhalen bij houden, of in ieder geval proberen het bij te houden.

Tot in Tanzania!

1. Lara Admiraal:
    8 januari 2019
    Lieve Frederiek, ik ga je zeker volgen! Succes met afronden bij Randstad, helaas kan ik donderdag niet bij je afscheidsborrel zijn. We maken er volgend jaar een welkomstborrel van:-) heel veel succes met afronden en de voorbereidingen. Ik vind het super knap en stoer van je dit je dit avontuur aangaat! Geniet! Liefs Lara
  2. Eefje Driehuis:
    10 januari 2019
    wat gaaf wat je gaat doen. Heel veel plezier en ik zal je zeker volgen
  3. Ariënne Grandia:
    10 januari 2019
    Ik lees net pas je bericht. Veel succes met de laatste voorbereidingen en dan heel veel plezier en succes in Tanzania!
  4. Petra Hulkenberg:
    11 januari 2019
    Frederiek, heel veel plezier en succes!
  5. Badelog:
    11 januari 2019
    Ha Frederiek!
    Ga je graag volgen, benieuwd naar hoe alles je zal vergaan. Voor nu succes met de laatste voorbereidingen en het afscheid nemen van vrienden en familie. En daarna... veel succes maar vooral plezier. Maak mooie herinneringen!!
  6. Marlene:
    14 januari 2019
    Hey Frederiek. Heel veel plezier gewenst. We gaan je volgen hoor. Leuk! Maak er iets moois van. Liefs Marlene
  7. Inge:
    15 januari 2019
    Hi Frederiek,
    Net voor het eerst je reisblog bezocht:) Ik ga je zeker volgen. Ben benieuwd naar je verhalen. Heel veel plezier!
    Groetjes,
    Inge
  8. Pap en mam:
    22 januari 2019
    Lieve Frederiek, je kan je voorstellen dat wij als ouders even moesten slikken toen we van jouw plannen hoorden. Maar we zijn heel trots op je dat je dit avontuur onderneemt en andere mensen wilt gaan helpen. Vooralsnog wensen we je heel veel succes met het wennen aan Tanzaniaanse klimaat! We hopen dat je een leuke en interessante introductie periode hebt. We gaan je met veel belangstelling volgen. Héél veel liefs, pap en mam.